Regulamin sklepu internetowego Luxury-House.pl
1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.luxury-house.pl, prowadzony jest przez LUXURY HOUSE Sp. z o. o. z siedzibą pod adresem: Aleja Kraśnicka 163, 20-718 Lublin - na podstawie wpisu do KRS 0000588597 z dnia 27.11.2015 - Sąd Rejonowy w Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Dane Sprzedawcy:
LUXURY HOUSE Sp. z o. o.
adres:
Al. Kraśnicka 163
20-718 Lublin
NIP: 7123303500
REGON: 363098986
2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Oferta przedstawiona przez sklep luxury-house.pl na stronach internetowych nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
3. Zamówienia przyjmowane są bezpośrednio przez stronę www.luxury-house.pl.
4. Zamówienia poprzez stronę www.luxury-house.pl mogą składać klienci, którzy założyli indywidualne konto w sklepie luxury-house.pl i zalogowali się na swoim indywidualnym koncie klienckim oraz klienci nie posiadający konta klienta w sklepie luxury-house.pl.
5. Obsługa zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu zamówienia przez kupującego, po przez kliknięcie w specjalny link, który zostaje wysłany na adres e-mail Klienta w chwili złożenia zamówienia lub po telefonicznym potwierdzeniu przez Klienta faktu złożenia zamówienia. Zamówienie, które nie zostaną potwierdzone w ciągu 3 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane.
6. Realizacja zamówienia płatnego z góry rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym sklepu lub po otrzymaniu potwierdzenia opłacenia transakcji od operatora przyjmującego szybkie płatności internetowe. Zamówienia płatne z góry, które nie zostaną opłacone w ciągu 10 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane (nie będą realizowane).
7. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu przekazania zamówienia do wysyłki (status transakcji – GOTOWE DO WYSYŁKI).
8. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie (+48) 81 503 00 01 lub e-mailem pod adresem sklep@luxury-house.pl
9. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
10. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
11. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
12. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. W przypadku dostawy poza granice Rzeczypospolitej Polski koszty transportu ustalane są indywidualnie, niezależnie od wskazania w zamówieniu.
13. Przesyłki dostarcza firma kurierska DHL. Nabywca podczas składania zamówienia może wybrać tzw. 'Odbiór osobisty' i odebrać zamówione produkty bezpośrednio w siedzibie sklepu internetowego.
14. Koszty przesyłki zawsze pokrywane są przez nabywcę.
15. Obowiązujący cennik kosztów przesyłki znajduję się na stronie: Koszt dostawy
16. Klient może wybrać następujące formy płatności za złożone zamówienia
- Płatność z góry - tradycyjnym przelewem bankowym na konto sklepu
- Płatność gotówką - odbiór osobisty w siedzibie sklepu
17. Kupujący składający zamówienie płatne z góry, zobowiązuje się opłacić zamówienie w ciągu 10 dni od daty jego złożenia. Luxury House Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia złożonego przez kupującego jeżeli nie zostanie ono opłacone w ciągu 10 dni od daty jego złożenia.
18. Zamówienia płatne przy odbiorze.
Kupujący składający zamówienie płatne przy odbiorze w chwili potwierdzenia zamówienia poprzez kliknięcie w specjalny link znajdujący się w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia, zobowiązuje się do opłacenia i odbioru zamówionego towaru. Nie odebranie przesyłki płatnej przy odbiorze przez Kupującego traktowane jest jako zwłoka w odbiorze rzeczy sprzedanej ( Art. 551 § 1 Kodeksu Cywilnego). Jeżeli kupujący dopuścił się zwłoki z odebraniem rzeczy sprzedanej, sprzedawca może oddać rzecz na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego. Koszty przechowania pokrywa kupujący. Cena jednej doby przechowania rzeczy sprzedanej nie odebranej z powodu zwłoki kupującego wynosi 10zł. W przypadku gdy kupujący nie odbierze zamówionego produktu w ciągu 30 dni od daty zakupu sklep ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży.
W przypadku odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży z powodu nie odebrania rzeczy sprzedanej, przez Kupującego, Kupujący zostaje obarczony wyłącznie kosztami przechowywania w/w rzeczy.
Podstawa prawna: ( Art. 551 § 1 Kodeksu Cywilnego)
19. Zwrot bez podania przyczyny.
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku 'O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny' klient, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego w naszym sklepie.
Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był przygotowywany na specjalne zamówienie, nie był używany ani nie został uszkodzony.
Zwracany w tym trybie towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu (faktura lub paragon) oraz wypełnionym Formularzem zwrotu w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towarów zapłaconej przez klienta, widniejącej na dokumencie sprzedaży (paragonie, fakturze VAT). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem), przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto bankowe. Koszt przesyłki do klienta (uwzględniony na dokumencie zakupu - paragonie, fakturze VAT) i koszt odesłania towaru przez klienta nie podlegają zwrotowi.
Ważne! Możliwość odstąpienia od umowy kupna (zwrot bez podania przyczyny) dotyczy wyłącznie produktów zakupionych przez konsumentów (zam. detaliczne). Klienci, którzy posiadają status 'firma' dokonują zakupów w cenach hurtowych jako przedsiębiorcy. W przypadku zakupów dokonanych przez przedsiębiorców przepisy dotyczące zwrotu towaru bez podania przyczyny nie mają zastosowania.
20. Reklamacje.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien w obecności kuriera DHL bezwzględnie sporządzić PROTOKÓŁ SZKODOWY, który jest podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia.
21. Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pozbawiony wad, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
22. Rejestracja / Indywidualne konto Klienckie / Zam. jednorazowe. Założenie indywidualnego Konta Klienckiego w sklepie luxury-house.pl lub złożenie zamówienia jednorazowego oznacza akceptację Polityki Prywatności sklepu luxury-house.pl oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z tą w/w polityka. Sklep luxury-house.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. 'O ochronie danych osobowych'. Zgodnie z tą ustawą klienci naszego sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, podane podczas rejestracji i do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
23. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dni 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).
24. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.